Mijn eerste reis - Reisverslagen van Djailey Gruijters - WaarBenJij.nu Mijn eerste reis - Reisverslagen van Djailey Gruijters - WaarBenJij.nu

Mijn eerste reis

Voor mijn opleiding Toegepaste Biologie op de HAS hogeschool in Venlo ben ik verplicht om in mijn derde leerjaar twee stages te lopen: een in Nederland en een in het buitenland. Aangezien mijn passie al vanaf kinds af aan bij planten ligt en ik een grote interesse heb in veredeling, ben ik uiteindelijk beland bij de SLU, een Zweedse agrarische universiteit in het zuiden van het land. Voor mij gebeuren in deze periode veel nieuwe dingen. Ik ben voor het eerst op een universiteit en ervaar een beetje het studentenleven. Verder woon ik voor het eerst op mezelf en moet ik de verplichtingen uitvoeren die hierbij horen. Deze reis is niet alleen voor mijn opleiding, maar is ook een ervaring waarin ik mij zal ontwikkelen als persoon en waarvan ik hoop dat deze onvergetelijk wordt.

Recente Reisverslagen:

24 Juni 2019

Midsommar!, Ale's stones en Hagestad

16 Juni 2019

Stormachtige week en gezellig weekend

10 Juni 2019

S'mores, afscheid en hiken

02 Juni 2019

Feestje, natuurreservaat, barbecue en feestje

26 Mei 2019

Buschauffeur, afscheid en bakker
Djailey

Hallo allemaal, Vanwege de vele interesse van mijn grote familie in mijn stage die ik hier uitvoer in Zweden, houd ik bij deze een pagina bij waarop ik al mijn avonturen post. Voel je vrij om door de foto's en video's heen te kijken. Ik kan niet beloven dat ik elke week wat online zet, want ik moet hier namelijk ook echt werken en niet alleen vakantie vieren, maar ik zal proberen dit zoveel mogelijk up to date te houden. Veel kijk en lees plezier en voel je vrij om mij eventueel privé een appje te sturen. Groetjes, Djailtje

Actief sinds 04 Maart 2019
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 4045

Voorgaande reizen:

04 Maart 2019 - 31 December 2019

Mijn eerste reis

11 Februari 2019 - 28 Juni 2019

Mijn eerste reis

Landen bezocht: